Ana sayfa T Rüyada tahta kaşık atmak

Rüyada tahta kaşık atmak

1
0
PAYLAŞ

Rüyada tahta kaşık atmak

Rüyada tahta kaşık atmak

Rüya yorumundan önce uyumadan önce yapılması tavsiye edilen ameller yazımızı, gördüğünüz rüyanın doğruluk derecesi için rüyaların doğruluk derecesi yazımızı ve şahıslara göre rüyaların özellikleri yazımızı okumanızı tavsiye ederiz.

# Rüyada tahta kaşık atmak büyük kazançlarla yolculuğa çıkacağınıza ve kısa sürede bulunduğunuz yere geri döneceğinize; aynı rüyayı kanatlı bir şekilde görmek, bu tabirin daha da iyi olacağına işarettir. Bazı rüya yorumcularına göre de oldukça faydalı bir muamele gerçekleştireceğinize işarettir.
# Saniyen  annenizin veya anne tarafından bir akrabanızın vefat edeceğine işarettir. Bazı rüya tabirlerinde ise parlak ve istikbal vadeden bir iş ile tâbir olunur.
# Ünlü alim İbn Hazm rüyayı gören kişi için iki iyilik yapacağınıza işarettir. Salisen bazı rüya yorumcuları görülen rüya için eşinizden yana bir sorun yaşayacağınıza işarettir.
Kaynak:İmam Nablusi, İbn-İ Sirin, Seyyid Süleyman, Caferi, Rüya Tabirleri Ansiklopedisi İzahlı (Merve Yayınları, 2016) Sayfa 218 ( ikiyüzonsekiz )

ÖNEMLİ Şunu hemen ifade edelim ki, her şeyin en doğrusunu Allahu Teâlâ bilir. Rüyaların gerçek olması için günahlardan sakınmak ve Allah’a kulluk etmek gerekir. Her görülen rüya da çıkacak diye bir şey yoktur.

İnternetin en doğru ve en gerçek rüya tabirleri sitesi ruyatabirler.net‘i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Gördüğünüz rüya hayırdır inşallah!

Lütfen aşağıda yer alan “yorum yap” bölümünü kullanarak sizde rüyalarınızı bizimle paylaşın.


Hikmetli Sözler

1903 – İbnu Şihâb radıyallâhu anh anlatıyor: "Diyete iştirakte tatbikat sünnet şöyledir: Âkile âmden yapılan öldürmelerin diyetine huküken iştirak etmez. Gönül rızasıyla ederse o başka. Keza, âkileye az da olsa çok da olsa kölenin bedelinden yüklenmez. Kölenin bedeli, ne miktara baliğ olursa olsun, ona, malı olarak tasarruf edenedir. Çünkü o, şu hadise binâen ticaret mallarından bir ticaret malıdır: Amden öldürenin diyetine sulhen tesbit edilen diyete; itiraf yoluyla sübüt bulan cinayete terettüp eden (diyete); işlenen bir cinâyete terettüp eden erş'e (diyete) ve kölenin bedeline âkile iştirak etmez, kendi arzusu ile iştirak ederse o başka."Kezâ bir başka tatbikat dahi şöyledir: "Kişi hatâen hanımını yaralarsa, diyet öder, fakat kısas yapılmaz. Ancak kadına âmden ulaşan kötülüğü sebebiyle kısas yapılır."Bana ulaştığına göre, Hz. Ömer radıyallâhu anh buyurmuştur ki:"Kadın, nefsinin üçte birine ulaşan ve aşan yaralamalar âmden olduğu takdirde, erkekten kısas isteyebilir."Rezin ilavesidir.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here